Monday, February 09, 2009

Marieberg Centrum xD

Jag och mamma drog till marieberg centrum förrut idag, kom hem för typ en halvtimma sen haha :D Vi har handlat alla hjärtans dag-grejer till mitt chokladmakande ^^ och så bara rååkade bli så att vi köpte kläder och smycken och sånt också xD och så avslutades det med käk på max :D haha, jag sökte praktik på chokladaffären som finns och, och så blev det så att agnes och jag ska vara sminkmodeller den 3e mars xD det händer mycket i marieberg haha ^^

Innan marieberg så sökte jag jobb på citymail och hemglass, och hemglass svarade på en gång med ett nej ;(

och innan det så ringde sebbe och vi snackade lite och det ledde till att när han kommer hem ska jag kanske få flytta ihop med honom xD fett najs!! hahaha

och nu så försöker jag få tag i patrik och sid, dom ville att jag sklulle höra av mig när jag kom hem så jag kunde följa med på pulkaåkning och filmkväll, men dom svarar ju inte på sms!! ;___; mina pengar på mobilen är slut, så då blir det svårt att ringa nämligen ^^'

..och i väntan på kontakt så kollade jag på senaste One Piece-avsnittet nr. 388 xD det är ju för himla bäst alltså XD så roligt hahaha

och imorrn ska jag vara med agnes och lina :3 pyssla elr vad vi nu än skulle göra :O *pratar med agnes om saken xD*

No comments:

Post a Comment