Sunday, February 08, 2009

Alla Hjärtans Dag :3

Jag kom nyss på en jättesöt idé till alla hjärtans dag :3 Jag gör jättemånga såna dära "pralin"saker och slår i dom en och en i cellofan med ett litet rött hjärtformat kort som det ska stå typ Happy Valentine's Day på och sen typ gå runt och ge det till random folk på stan :3 vore inte det jäättegulligt :33 Och så satt jag och tänkte på en annan sak.. Hur säger man Happy valentine's day på svenska..? Säger man Grattis på alla hjärtans dag eller typ.. glad alla hjärtans dag.. eller hur säger man? xD

jag vill pysslaaaa~ Lina, ska vi pyssla? Göra såna dära söta tavelliknande saker som vi såg på shanalogic.com? :D elr nåt >_> det.. vore lite.. kul.. iaf.. :3

oooooch idag då.. Jag har kollat på one piece heeeela dagen verkligen <33 Så nu är jag ikapp ^^ Och imorrn kommer nästa avsnitt ut <3 åh vilken tur jag har haha :3 Sen när jag hade kollat klart alla avsnitt som finns ute så satte jag mig och läste fanfiction :3 Sen efter det så kollade jag deviantart och det känns nästan som att jag börjar få en ny polare där :3 En tjej från USA, hon älskar one piece och luffy precis som jag, hon målar jättefint :3 Och allting är med one piecekaraktärer :3 Beramoon approves ^_^

Och nu sisådär vid halv tretiden på natten ska jag kanske pallra mig till sängen för att sova... Meeeeeen.. aa.. det får vi se xD

ah, förresten tjejer :O Skulle vi på bion imorrn? (jag har en känsla av att det inte kommer bli av xD tråkigt nog ;_;) eller ska vi försöka dra till landet imorrn? ^^ eller ska vi strunta i det och dra till gustavsvik för en simtur istället? XD jag veeeet inte, jag bara babblar :O Jag känner mig glad och jag tackar one piece för det <3 haha mamma lyfte bara på ena ögonbrynet när jag klämde ur mig att one piece är det bästa som hänt mig, och sa "en serie?" ah! Jag blev helt förfärad förrut när jag var mitt uppe i en jättespännande fight, och så slutade avsnittet ochjag satte på nästa och subsen var på spanska?!?!?! gaaaaahhh *psykosryck* *leta över hela internet efter engelska subs* och jag fann det på youtube av alla ställen xD det trodde jag faktistk inte haha

wosh *lugna sig* börjar jag prata om one piece blir det svårt att tänka på annat :3 *doki doki* ....*går* O_O

2 comments:

  1. Anonymous13:11

    Du är söt :D

    ReplyDelete
  2. kom hit och pyssla!! :D vi måste pyssla mycket!! :D hoho :3

    ReplyDelete