Monday, February 02, 2009

High school musical 3

..är en ganska busig film :D alltså, alla säger att de suger, och visst dom kanske gör de tlite grann. Men jag känner iaf att jag blir glad av att titta på dom :) Jag har just kollat klart på tredje filmen :P Det är alla de här romantiska ögonblicken i alla filmer som gör att jag förälskar mig i dom :3 och hur dom alltid är så otroligt nära att få sin första kyss, men så kommer något ivägen och så blir man så arg men ändå så lycklig när de väl får sin kyss i slutet då allting blivit bra igen.. det är lite busigt :D

mamma och jag satt och pratade igår kväll om vad jag ska göra med mitt liv. men jaa.. jag kunde inte säga att jag inte har något att leva för längre, att alla mina alternativ inte riktigt matchar in på mig, att mina "evigt brinnande" intressen inte är så evigt brinnande längre.. *going emotional* det är klart att det inte går så bra att engagera sig i något när man inte känner för nånting längre, när man inte är barely intres

1 comment:

  1. det är frustrerande när man känner sådär :/

    ReplyDelete