Friday, February 20, 2009

Something right

lala~ jag är glad idag igen xD och nyvaken.. jag skulle kunna somna igen känner jag *jäsp* jag vaknar av att pappa skriker till mamma genom hela lägenheten "JAG OCH BELLA KANSKE ÅKER OCH SIMMAR! HON VAKNAR VÄL SNART!" och mamma som befinner sig någonstans längre bort ba "VA?! JAG HÖR INTE!!" "BELLA OCH JAG KANSKE ÅKER OCH SIMMAAR!!" och så pågick det kanske en-två gånger till. som om jag inte skulle vakna av det?! haha Det kanske var med flit dom gjorde så, men seriöst, det tror jag faktiskt inte hahaha ^^
Så jag fumlar ut ur sängen med fart mindre än en sengångares och får till slut på datorn med Michael's I've got the world on a string klingandes i mina öron~ Den låten addar till min happiness this morning xD precis som varje dag hahaha :3

..OCH! Nu skulle jag vilja säga en sak här! JAG-! TYCKER OM AGNES LINA OCH MATILDA MEST I HELA VÄRLDEN! daisuki desuuuu~ X3 <3 ..nog för att jag inte har pratat med någon av er denna dag så känner jag ändå att detta måste sägas ;D För det är ju inte mer än sant, så sant det kan bli höhö (H)

Jag och pappa ska alltså (guu vad konstigt, när jag skulle skriva alltså så glömde jag bort hur man skrev det O_O) anyway, vi ska alltså åka och simma nu då. Lite motion får man iaf hahah ^^'

bisous och kram xD

1 comment: