Saturday, February 28, 2009

Jag skulle kunna svära..

..men det ska jag inte göra.
I flera dagar har jag haft en gnagade känsla i hela kroppen men jag har gjort mitt bästa för att ignorera den när agnes och matilda var hos mig, men igår blev det för mycket till slut.
För det första, förlåt agnes lina och ni andra töser, för att jag gick så tidigt. Men aa, i had my reasons.. :\ förlåt iaf.
För det andra, matilda om du bara kan typ glömma allt jag sa igår så skulle det vara bra ^^' Alltså, det är ju bara tankar, det är inge mer än så och det vet ju jag med. Jag ser ju allt som händer med mig från ett yttre perspektiv också typ så jag fattar ju att allt jag gör och tänker bara är skumt och sådär så.. Du är bäst btw <3
Så. Klart med det.
Jag kände det redan på dagen att jag inte egentligen ville festa men de andra var ju redan på G och allt så jag kunde ju inte riktigt säga nej heller. Allt blev bara fel på mitt håll >_< Jag vet inte om jag har någon lust att följa med ikväll på Tanjas inflyttningsparty heller.. det får vi se lite senare.

fyyyyy sjutton alltså >_______< det här är ju helt otroligt -.- Jag säger ju att jag hatar mig själv, jag säger ju det. Jag har anledning till det också så härja inte! Deep down så är det så. På ytan så är jag jämt och ständigt happy-go-lucky, alltid med ett himla stort leende på läpparna. Jämt så himla "glad"...

damn it

No comments:

Post a Comment