Friday, February 27, 2009

Strawberry Sundae..wa nai.

Mjaaa, sen måndags har jag tillbringqat mina dagar med matilda och agnes :3 helt bäst <3 och nu känns det sådär tomt när dom inte är här längre :( matilda åkte hem förrut, men vi kanske skulle ses senare på krogen elr något :)

Jag tror jag håller på att bli sjuk, jag känner mig helt hängig och förkyld och dov i huvudet typ. Tjock i halsen och sådär också.

Ikväll ska jag agnes lina och diverse folk (tror jag?? jag vet inte xD) på krogen, förmodligen thao men jag har inte hört något annat från de andra så jaa.. det får vi väl se. tydligen ska det vara förfest här så jag måste städa rummet och fixa mig snart.

usch.. jag känner mig jättenere också.. Det senaste one piece-kapitlet kommer inte ut förns nästa fredag och inte idag ;__;

Nej men på riktigt också, inte bara för one piece.. ÅÅHHH JAG FÅR DAAAAMP!!! *suck* :\
mu..

No comments:

Post a Comment