Monday, February 09, 2009

Dunderklumpen!

Jag bara mååååste få ur mig det här från dunderklumpen alltså, det är för himla roligt!!

Pellegnillot: Vem, vem, vem, vem, vem.. e du~? *sjunger*
En dum en: En dum en tror att han är jultomten och vi är julklappar i hans säck! Lyckligt är ett barn som får Mig!
Dockan: Jag vill ha glass! Jag vill ha glass! Jag vill ha glass!! Jag vill, jag vill, jag vill!!
Dunderklumpen: Köpa glass i skoga.. höh *fnizz*
Lejonel: ..Pannkaka, det här kan bli Farligt! ..nånting.. Mina brallor! utan mina fantastiska brallor är jag värdelös!
En dum en: Jag vet precis var vi e! Eh 150 grader mot nordväst ehller nästan tvärtom! Hihihihi *fnizz* Jag stoppar en sån här termometer i mun och jag ser att pulsen är TVÅ MILJONER GRADER! å-ååh jag är inte KLOK! Men vem är DU som bar på det tokiga gänget!?
Dunderklumpen: *börjar skratta* Du är en rolig en du! Vem jag e? Jo, det ska ja berättah för dig. *börjar sjunga themesong-en 'Dunderklumpens låt'*

xD mmm, jag gillar En-dum-en mest! XD Han är så himla braaa hahaha

No comments:

Post a Comment