Monday, February 23, 2009

Yasuko to Kenji

fiiine~ jag kollar på yasuko to kenji och har gjort det ett tag nu idag. och jaaa, det är ganska roligt faktiskt :D

för övrigt, så har jag möblerat om mitt rum :P Och så har jag äntligen satt upp hello kittyaffischen jag fick av vincent :3 Så har jag lagt upp en massa animegrejer på min hylla så de pryder min vägg ytterst vackert :3 och likaså den brasilianska flaggan ;D

jag grävde även fram alla mina gosedjur som låg i min garderob, så dom ligger på min säng nu ^^ Fast.. fisken fick stanna kvar i garderoben for now iaf.. den är liiite för stor tycker jag xD

Jag pratade med Matte förrut också, vi ska på bioooo!! guu vad kul, jag har inte gått på bio på aslänge haha :D

Förresten, jag var och hälsade på Sebbe på det stället där han bor nu, igår med mamma, pappa och kiffe, jag blev kompis med deras katt på en gång hahaha ;D Han hälsar till Lille Mat ;)

ahhh mooou.. *sigh* god natt :)

1 comment: