Saturday, February 07, 2009

Thao

Thao äro godkänt :D Det var faktiskt ett helt okej ställe, dom har fått till det riktigt snyggt och varierat ^^ hmmm jag skulle kunna tro att det är som en blandning av satin stället klaras och mm? kostar bara 20 kr i garderobsavgift plus att det är riktigt billigt i baren :P Så inga fel där :D *gör reklam* xD
jag kom hem vid tre, ställde mig och fixa makaroner med köttbullar för min mage skrek efter mat (vilket den gör nu med tydligen :O) och vid halv sex kom jag i säng, och vaknade nu för en timma sen ^^ Benke var tydligen på besök så jag pratade lite med honom om Norge och sådär :P Så Agnes, han sa att det är bara att dra dit och fråga efter jobb i vilken butik som helt så hittar man boende också. "Hittar du jobb hittar du boende" som käre Benke sa ^^ Han tyckte för övrigt att mina "praliner" elr vad jag ska kalla dom var jättegoda till skillnad från kiffe som jag in fact gav dom till från första början. Men, det var ju bra att han tyckte om dom iaf ^__^ Jag har inte smakat på dom själv haha, men det är ju vanlig marabouchoklad så då dom måste vara goda ^^
Nu ska jag nog försöka gräva fram något att äta och sen ska jag nöta one piece <3
och ifall Lina och matilda och agnes händelsevis råkar läsa det här hyfsat tidigt, idag helst, så frågar jag.. Ska vi dra till landet idag? Elr ska vi dra på bion imorrn om det finns biljetter kvar och ta landet nästa vecka? :o

2 comments:

  1. finns det biljetter kvar till bion vill jag gärna se den :D och landet. jag åker gärna om alla andra är på ^^

    ReplyDelete
  2. Anonymous15:53

    Thao? Nytt ställe? ^^

    ReplyDelete