Saturday, January 31, 2009

waaaalalala xD

lalaa~ ganska roligt i fredags xD mmm, måste lätt göras om eller hur tjejer? ;) jag är en smula bakis idag, men det är typ lugnt nu i suppose :o Bara väääldigt seg, jag har kollat på heroes hela dagen haha

Robin ringde förrut och tyckte att vi skulle dra på bio imorrn, och då undrar jag ifall några vill med? ^^ Vi tänkte se Yes man, den verkar ju så himla klockren xD ..faaaast iofs, den gick 21.15 på kvällen, och då är det nog för sent för robin iaf :O hmmm, Matilda! Ska vi gå på i taket lyser stjärnorna elr vad den hette? ^__^ den verkar faktiskt bra :P

oooooch jag har druckit upp alla mina burkcolor nu ;__; jag ska nog göra lite varma mackor i ugnen och kolla vidare på något :P Jag är huuuungriiiig ;____; jaja!
Jag är ändå väldans glad och pepp på jag vet inte vad xD See what One piece does to you :3

oh :O josef måste komma hit så han kan dra one piece av mig :O han kom förbi en snabbis förrut idag, skulle hämta sin telefon som han hade glömt hos vincent ^^ haha, det blev så att vi stod i hallen jääättelänge och snacka anime :3 det var skitkul haha xD jag måste börja kolla på naruto och bleach :o men det är så mycket att kolla igenom nuu juuu ;__; men det göör inget xD haha jaja ^^

*går*

No comments:

Post a Comment