Monday, November 02, 2009

Sjukling sjukling

Fortfarande sjuk, men det är mycket bättre än förra måndagen iaf :P

Hoppas alla hade det sjukt kul på Halloween, och hoppas matte får en bäst födelsedag imorrn :D
Jag kom på för en stund sen att nästa torsdag fyller jag år O_O scary

Jag gillar inte att vara här nere nu för tiden, det är lite.. nej jag gillar det inte riktigt, det är som att ha på sig en knövlig tröja. Så känns det :o anyway..

Mamma och jag ska ha filmkväll ikväll! :D Vi ska hyra Paranormal Activity och så ska vi göra värsta mysigt och kolla på den xD Som jag har längtat efter att få se den haha^^

Mer då? Jag ska ringa försäkringskassan efter 13.00, jag ska upp och äta hallondessert :3 Åh, jag ska nog ta in min laptop till vardagsrummet så jag kan plocka lite där också ^^
Jag fick lite pepptalk av Sebbe igår innan han åkte tillbaka till Leksand, så jag ska försöka hitta nån cool folkhögskola som jag kan söka in till :P Det kanske finns platser till våren på nån skola, det vore ju nice :)
Så jag ska plocka lite med det, och längta efter Hell's Kitchen på tv! xD Jag gillar det programmet, ramsay är gryyym^_^

Mjaaa... nu går jag upp :P herråå~

No comments:

Post a Comment