Wednesday, November 11, 2009

booored

Jag gick ner med tanken att jag nu skulle städa ordentligt här nere, och nu när jag väl sitter här nere så slår mig tanken att möblera om istället :D Men eftersom jag är själv och jag har en rätt så tung hylla så kommer de tnog inte bli av iaf ^^' Men det vore kul!
Undrar hur jag ska kunna möblera om här dock.. :o *funderar* .. Nej du! Det gick inte så bra :( Det blir bara städning iaf

jag funderar även på om jag ska klippa mig :o Alltså på riktigt, gå till nån frisör och klippa mig :P oooch färga tillbaka min hårfärg :( Jag är inte nöööjd, det blev alldeles för rött och mörkt x(

men jaja, jag har egentligen ingenting att säga.. det kanske märks ^^' *går*

1 comment:

  1. Amanda21:26

    Men hårfärgen är ju jättefin!:)
    Rött är ju lite svårt att få bort men det blir nog bra:)

    ReplyDelete