Monday, November 30, 2009

Gotland Stockholm, och så Örebro igen

wow mycket att berätta så jag vet inte om jag ens orkar O.o
..vi kan prova i punktform, det kanske blir enklare

1. Tisdag
Vaknade vid ett och efter mycket om och men så är jag plötligt påväg till stockholm kl tre med vincent. Framme i sthlm skulle han jobba lite och jag skulle vara sällskap ^^ sen vid nio så åker vi på en färja mot GOTLAND!! XD Framme vid visby (som för övrigt är världens grymmaste stad so jag totally vill åka till i sommar under medeltidsveckorna!! <3) är det dags att sova.

2. Onsdag
Vakna tidigt för idag ska vi jobba! (Jag kanske glömde säga att jag åkte med vincent för att han främst ville ha sällskap i de fleeera timmarna han måste åka bil, och för det andra för att hjälpa honom med jobbet i visby:P) Iväg till jobbet och börja lasta stolar och sätta ihop bord :D Det var roligt ^^ Sen strax innan fem är vi tillbaka på färjan och jag peppar som en tok inför kvällen med agnes och co!! <3
En lång historia kort, framme i sthlm! Agnes möter upp mig på tunnelbanestationen för att sedan ha en av världens bästa kvällar på Laserdome elr vad sjutton stället hette xD Där var man tvungen att vara medlem i den "slutna dartföreningen" så det blev jag, dessutom blev jag lite polar emed bartendern och fick t.o.m lov att visa honom hur man gjorde en rosa pantern! Det var roligt, jag frågade t.o.m om praktikplats om jag flyttade till sthlm! XD Och det fick jag haha ^_^
Jag blev polare med massa roligt folk också, och några av dom följde med hem till agnes och partade lite till ^____^ jag undrar fortfarande! vart sjutton kom alla madrasser ifrån!!! Vi satt i vardagsrummet och sen ba POFF så var det minst 5 madrasser över hela golvet O__O Men kul var det :3

3. Torsdag
Slöardag med pizzafrukost, sen kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde mer den dagen.. Jo just det, Jonas och Yannick åkte ju till Milano! haha, det kan jag ju inte glömma xD Men det är ena riktigt schysta nissar dom där två. Jag måste hälsa på oftare! :D Sen flummade jag och agnes typ hela kvällen, kollade på film och pratade en massa ^^ Massa kärlek på sötbollen <3

4. Fredag
Matilda arrives!! KBLM kan börjaaaaa ^________^ ooooch jag måste ha sämsta minnet.. vad gjorde vi för något? ah! vi gick till systemet.. och matilda drack en massa glögg! Vi kollade på randomfilmer och pratade, girls night in som matilda så vackert sa det :P

5. Lördag
Girls night out! Fast det var tråkigt :( Stället vi gick till Mango, var inge kul den här gången -.- Vi var där i onsdags också, men då var det ju roligt :o Fast bartendern de här gången var uschligt dålig! Hon gav mig något som hon trodde var rosa pantern, men fy bubblan vad äcklig den var.. den är förskräckliiiig! ;___; Vi gick ut med Alicia och hennes kusin med flickvän, vi pratade inte så mycket med dom men dom är säkert trevliga haha ^^

6. Söndag..
Blev inte så mycket mer än att åka hem, men innan det så gick vi en snabbis till Science Fiction-bokhandeln <3 där matilda köpte en robot, och jag hittade ett South Parkkit med några posters, en mugg, kylskåpsmagneter och lite annat smått och gott :3 Sen köpte vi alla tre varsin pacmanask med pacmangodisar i! Supersöt är den :3
Men sen var det dags att åka hem, and that we did. Och nu är jag hemma igen. Till en iskall källare ;___; Men jag har julmust, och romerska bågar! :3

Sååå.. har jag missat något så får ni säga till, ni som var med! :P

Sid har förresten varit här hela veckan :D Hon fick låna den medans jag varit borta, det gick nog jättebra :)

Imorrn ska jag köpa nya hörlurar! :3 Jag har även budat på lite grejor på tradera, tack matilda för at du lärde mig hur man gör haha, inte för att det var så svårt iofs.. men okej, tack för modet att börja! :D <3

jag vill skaffa akvariuuuum också ;__; Ska prata med mamma om det lite grann imorrn ^^ Vi ska sy på min klänning också :P Måste rappa på lite känner jag, det är ju första advent idag! :O

men jaaa, nu ska jag nog avsluta med lite chobits och julmust :3 Natti natti :)

(det var bäst att träffa agnes igen btw, HELT HIMLA BÄST!!!!! <333333)

2 comments:

  1. Haha vad var det sid fick låna hela veckan? :D

    "Sid har förresten varit här hela veckan :D Hon fick låna den medans jag varit borta, det gick nog jättebra :)"

    "Hon fick låna DEN medans jag varit borta, det gick nog jättebra" :S

    ReplyDelete