Thursday, November 05, 2009

Update

Jag känner mig sorgsen, och jag känner mig glad ^^

Jag känner mig sorgsen för att jag inte har ork nog att åka till sthlm för att hälsa på agnes <3 och för att pälsvästen på ellos är slut(!!) x(
Men jag känner mig också glad för att jag har köpt ny foundation idag, och för att mamma och jag köpte mönster och tyg för att jag äntligen ska få sy min tomteklänning jag velat sy i flera år! x)
Vi ska börja på den imorrn ^___^

Annars så dör jag av avsaknad.
Jag har ett rum, jag har TRE sängar, jag har kuddar och täcken, en affär (med tillhörande personal som kommer gå en.. underlig död till mötes O.o) som måste rånas på mys och film , och hela paketet bara väntar på en KBLMuniteträff!!
jag menar typ hallåååå, likzom ba vart äää ni?! x)

Nu ska jag somna till South Park och drömma om min.. åh förresten, vet ni, jag och mamma ska försöka sy en superfin älvklänning när vi är klara med tomteklänningen :D Sååå pepp jag är! ^___^ Den ska jag drömma om haha ;D
NU blire sova^^ oyasumi :3

3 comments:

  1. Va? Jag trodde jag hade kommenterat här?
    Ja, jag skrev i alla fall att jag i tre dar har kollat på vampyrserien Karin och då tänkt på dig! En massa! :3

    ReplyDelete
  2. naww fin du är<3 och guess what, jag har faktiskt också tittat på den i veckan! XD
    ska vi inte leka nåt i helgen kanske? :) typ imorrn :3

    ReplyDelete