Friday, November 20, 2009

Imorrn imorrn~

just i detta ögonblick mår jag så braaaa ^___^

för det första pratar jag med fyra sjukt braiga människor :3 för det andra har jag bokat klipptid imorrn halv tre, för det tredje ska jag möta upp amanda och vi ska gå och handla hårfärg och så ska hon hjälpa mig färga håret :D för det fjärde ska jag hjälpa matilda med läxorna senare vilket innebär tid med matildaaaaaa <3 och för det femte ska jag till sthlm på onsdag för att va med agnes i flera FLERA dagaaaaar :D för det sjätte så har en plåga försvunnit ur mitt hus, och för det sjunde så har jag värsta nostalgikicken från sailor moon, det ska jag somna till ^____^

EFTERLYSES!! Ett par vita öronmuffar! säg till för allt i världen om du ser ett par eller känner till nån som har osv..!

No comments:

Post a Comment