Tuesday, November 17, 2009

I ÖVRIGT

..kan jag ju iaf försöka pigga upp mig själv lite grann.. det är inte lätt dock.

Så jag har en möjlig plan på g här nu,
1. gå och hyr Raising Helen på videobiljarden
2. köp nåt gott att äta! (det enda jag har ätit idag är en korv och lite hemmagjord snickers -.-)
3. Kolla på filmen och ät det gottiga, sen somna till sailor moon.

Och det är för ikväll.

imorrn ska jag gå upp kl 11 och göra mig i ordning, sen ska jag till jobbgarantimöte. Sen ska jag shoppa. Shop 'til you drop! Ett schyst linne, en snygg tröja, ett par leggings kanske? ett par nya jeans, en svart fluffjacka möjligtvis, nya accesoarer och kanske annat lite småplock, och t.o.m kanske boka tid på frissan. Har man nu fått lite pengar så har man väl i suppose ^^' okej enough om det, annars blir ni arga på mig ;o

Nu ska jag försöka lära mig min nya mobil jag fick i födelsedagspresent :3 Jag fick en Sony Ericsson Satio av pappa! Asgrymt ju <3
Men först ska jag våga mig upp och kolla om det finns något att dricka där uppe... herråå~

No comments:

Post a Comment