Thursday, October 29, 2009

sjuk -.-

i söndags blev jag sjuk på typ en halvtimma, på måndagen vaknar man med över 40 graders feber och kan knappt röra mig. såhär sjuk har jag nog aldrig varit förrut :o På kvällen åkte mamma och jag till jourvårdcentralen för att kolla om det var något allvarligt. Det kunde vara något med njurarna trodde mamma men det var det inte, och så trodde vi också att det kunde vara svininfluensan men det verkar vara nåt halsvirus som vill döda mig elr något :( Men mitt immunförsvar är the winning side, för idag kan jag t.o.m sitta vid datorn! Men jag har bara suttit här i en halvtimma-40 minuter och that's the limit tror jag nog *börjar falla ihop*

jag vill inte vara sjuk!!! Inte nuuuu, det skulle ju bli värsta bästa halloweenfesten imorrn ju! Och på lördag skulle jag ju till sthlm och va med agnes!! >___< Nu blir inget alls av istället, bara ligga i min säng och glooo.. Jag kan inte ens äta något heller -.- hmmm om vi ska sammanfatta så har jag ätit en skål youghurt, 1 ½ macka, 3-4 mandariner och några tuggor av ett äpple på hela veckan, vad jag kan minnas..
wow *förvånad* O_o Jag ska nog försöka gå upp och äta något nu ^^' herråå~

1 comment: