Tuesday, November 10, 2009

Psykologiiii

Häj :3

Jag har fått mail från studera.nu och dom har gett mig en preliminär bedömning på vilka kurser jag förmoodligen kommit in på :D Företagsekonomi måste man tydligen ha gått Matte C för och det har jag ju inte gjort så den blev det inte, men psykologi och dryckeskunskap I och II har jag förmodligen kommit in på ^_____^ Nu måste jag bara välja vilket av dom jag ska gå O_O

Pissdag idag annars, detaljerna kan vi skippa men allt som allt, it sucked x(
Meeeeen lyckligtvis har jag kära vänner som gör livet lättare <3 Avril Lavigne var riktigt bra att lyssna på också, thumbs up för henne idag ^^

Men vi säger iaf grattis till pappa som fyller år :)

imooooorrn.. ska jag väl kanske ut och söka jobb? Och gå på jobbgarantimöte -.-

mjaa, bra idé det där :D jag kom att tänka på att jag kan ju gå till bibloteket och låna barböcker och börja plugga :D Då får jag något att göra på dagarna också hoho :P

Okej!
To Do-list för imorrn!
*Bibloteket
*Jobbgarantimöte
*Söka jobb/praktik

kachiiing ^_^ godnatt :)

No comments:

Post a Comment