Monday, November 23, 2009

törstig :(

Jag ska gå och köpa dricka på burk snart.

För två timmar sen vinkade jag hejdå till matilda, hon skulle ha religionsprov i nora. Jag har varit hos henne i flera dagar nu, det har vart shitbraa~ :3 Vi har busat och pluggat och kollat på dollhouse och sprungit runt med hyllor och busat lite till ^___^ Skönt att få komma bort lite från this hell hole, lite träligt bara att mina mobiler saknade laddarn som låg här hemma :P Men det gör inget ^^

Jag är så himla seeeeg... jag skulle förmodligen berätta mera om tiden med matilda men jag orkar inteeeee.... ^^' Men det var skönt att duscha iaf :p xD

eh ja.. baibai^^'

3 comments:

  1. Wihi!!! You liked being at my place!!!!? ^_________^ Var rädd att Johnny skulle ha dansat lite för mycket. Det var han också XD

    ReplyDelete
  2. nejee det var ju bara roligt :D Jag var rädd för att han skulle ta illa upp för att jag skrattade ganska mycket ^^' hoppas han inte gjorde det ehe
    Men det var roligt, fett nice liksom :) NI livar upp min tillvaro <3

    ReplyDelete
  3. ..några andra också förstås, men speciellt ni nu under de här dagarna som varit haha :3

    ReplyDelete