Wednesday, November 11, 2009

Vilket himla sätt att börja dagen :O

Jag ligger ochsover och halvvaknar och tänkte somna om men så slog tanken mig att jag har ju jobbgarantimöte idag och jag undrar vad klockan är. Så jag har precis tagig mig ur sängen för att kolla klockan så plingar den till = om en kvart börjar mötet!
En inte så lång historia kort, jag kom fem minuter för sent :P Lite duktigt av mig eftersom jag var tvungen att GÅ hela vägen dit ehe

anyway ^^ Körskolan ringde mig när jag var på mötet och dom tänkte väl klaga på mig igen, men dom själva var det som hade gjort bort sig! HAH! Dom ringde i måndags och sa att nån hade blivit sjuk så min körlektion har blivit inställd. Men tydligen var det ju inte så :o Men jag behöver nog inte betala fört iaf x)

Nu är mina underbara kissemissar borta :( Såldes i helgen ;__; Findus går runt och ropar på dom men det är ingen som svaraaaar :( Det är det jobbigaste med att ha kattungar, man fäster sig vid dom ganska mycket och sen ska man sälja dom! Och herregud, vad gör vi mot findus, vi säljer hennes barn!! Och de första dagarna efteråt som hon går och ropar x( Inge kul att se
Men just precis nu är Findus här nere hos mig, och vill gosa massa :)

ja just det, jag skulle ju till bibloteket idag ehe, och söka jobb. Jag är typ jättetrött O.o blää på ursäkter>_< jag borde gå och fixa det här, får se om jag tar mig i kragen och gör det under dagen.. jag borde!! gah! Jag känner mig sådär nyvaket trött och seg i hela kroppen, som en gummisnodd O.o fail..

MEN JAG FYLLER ÅR IMORRN! och jag vet icke om jag ska vara glad elr inte O.o men jag ska vara med matilda imorrn iaf! Det kommer bli bäst <3 *längta* :D

No comments:

Post a Comment