Tuesday, November 17, 2009

"Hemma"

Jag vet inte vart jag kan börja riktigt.
Jag hatar mitt liv, jag vill dö, jag vill komma bort härifrån. Från det här äckliga huset.
Jag kan inte vara där uppe, och nu kan jag inte ens vara här nere. Det regnar ute och jag har ingen jag kan gå till känns det som. Jag vill inte störa

Att bli nerskriken i mitt eget rum, hotad i mitt eget rum

Mina födelsedagspresenter blir uppätna utan ett minsta ord om lov, mitt rum blir invaderat utan lov. jag sa till henne att jag inte ville ha honom i mitt rum, och när jag kommer hem så har han t.o.m egen nyckel till mitt rum! TA UPP skrivaren sa jag. men neeeeeej då, lyssna inte på mig jag är ju lilla bella, lilla skitsyrran bella, hon som inte kan något vet något som bara är kaxig och respektlös. that's me.

Jag kan inte vara här, jag kan inte, det går inte

tack för igår och idag, matilda och johnny <3

3 comments:

  1. Men kom hit igen då?! :o herregud liksom. jävla brorsajävlar.

    ReplyDelete
  2. amanda16:39

    Du kan alltid komma hit så klart, du ska inte känna att du inte har nånstans att ta vägen<3

    ReplyDelete
  3. som amanda sa, hit kan du alltid komma! Vi har alltid en madrass framme för eventuella nattgäster^^och det erbjuds te och film och mys :D

    ReplyDelete