Tuesday, November 10, 2009

Jul jul stråååålande juuul~

ehe, jag blir mer julmanisk för varje år ^^'
Längtar tills min julklänning är klar så jag kan ta julbildeeeer :D
Längtar tills det luktar lussekatter och kanel hemma. jag vill sitta framför tv:n och spela pirates med michael jackson eminem och klassiska julskivan på i bakgrunden, med ett stooort glas julmust på bordet och en massa pepparkakor och knäck och hela köret liksom :3 bästaaa *drömma*
Min absoluta favorit när det gäller julsånger är med Peabo Bryson, och den heter It's the most wonderful time of the year! I like it x)

ehm.. i övrigt! Ska träffa jobbcoachen idag och snickelisnacka lite, sen blir det direkt till landet för idag fyller pappa åååår. gratz till papa ^^ så det blir till att fixa en present innan jobbcoachen alltså :O men vad skulle pappa vilja ha..? O.o

Jag sitter och funderar varje dag här nu om folkhögskola och grejer, det vore kul om jag bara kunde hitta något som jag vill plugga också! ^^' Jag tänkte att jag kanske skulle söka till Upplevelseentreprenör i leksand, till nästa höst. Det vore coolt :D Men det fanns mer nån annanstans som hetter Eventproducent och det lät också coolt :3 Eller inredningsdesigner, fast den låg waaay up i norrland :o maahh jag får ångest över alla vaaaal >_<
Det tål att tänkas på om vi säger så dock :p Jag funderade även på jurist :O men det.. skulle jag passa som advokat liksom?

vad tror ni, vad skulle jag passa att jobba som?

1 comment:

  1. Jul-låtarna som DBSK gjort är ett måste om man ska få fin julstämning!

    ReplyDelete