Tuesday, June 30, 2009

Stockholm

Hoho, lite random sådär så blev det en tripp till stockholm med pappa och lina. Det var så att de jag bodde hos hade glömt sina nycklar hemma och jag var den enda som hade nyckel xD så då fick jag ploppa iväg dit och samtidigt hämta min väska, och åka till mcdonalds och snacka med arbetsgivaren, men hon var inte där. :( Så jag ska nog ringa till henne och be henne skicka dom papper jag ska skriva på och sen kan jag skicka tillbaka dom elr nåt :s

Jag har en sån otrolig hosta nu så det är inte klokt! Det är värst på kvällarna och precis efter att jag vaknat och framåt nån timma elr fler.. inte roligt :(

Men annars har idag var en väldigt händelserik bra. Jag och Lina drog till Arbetsförmedlingen och skrev in oss, jag fixade bankdosa och allt sånt, men tyvärr hann vi inte med nordea och försörjningsstöd så det ska vi fixa imorrn kl ett :P Det blir kanon det :D

Och nu är jag typ hyfsat trött, ska sova snart tror jag nog ^^

No comments:

Post a Comment