Friday, June 19, 2009

Midsommarafton

Happ, här sitter jag hemma hos Robin och bloggar lite. Det kommer bli värsta midsommarfirandet här snart, så jag tror inte jag åker nånstans ikväll faktiskt.. Förlåt Lina <3
Igår hade jag Robin Misha och Patricia värsta vattenkriget efter att R och P var klara med att tvätta Rs bil ^^ Jag menar, vattenslangen låg ju bara där... Den såg så inbjudande ut, vem kunde hålla sig liksom? Inte jag iaf >_> hihi :3 Det slutade med att aaaalla mina kläder blev drypande blöta och jag tror nog att de andras kläder blev likadana, fast kanske inte liiika mycket som jag :O

Jag sitter här och är lite emo nu faktiskt.. Jag känner att jag har kastat bort 4 år av mitt liv for nothing, och nu börjar jag på det femte.. Jag har börjat bli mer och mer säker på att det är marinbiolog jag vill satsa på, och för att bli det måste jag först läsa Matte C för att komma in på naturvetenskapliga basåret och det är försent att ansöka om det nu, så jag måste vänta till nästa år och sen ett år till för basåret och seeeeen börja på det riktiga programmet i sthlm elr göteborg, sen är det programmet på kanske 4-5 år? så om sju år blir jag klar med det, och då är jag 27 år och då är jag gammal.. Då är ungdomen borta.

Om jag bara hade stannat kvar på risbergska så hade jag kunnat läsa en massa språk och fått många bra kompisar och allt hade varit så mycket bättre än på FUCKING JB! HATAR den där himla skolan, ska inte rekommendera den till någon >_<>__________< jaja! Man måste göra det bästa av situationen..
Jag måste komma in på nån skola som jag kan plugga Naturämnena jag behöver på.. Det måste jag, nu i höst! Det måste jag kunna fixa. Somehow..

Nu ska jag gå ner och vara lite social med de andra iaf. Glad midsommar folks! :) Krams<3

No comments:

Post a Comment