Thursday, June 25, 2009

Stockholm

mjaaa.. Här sitter jag i Stockholm och tycker synd om mig själv -.-
Mcdonalds lär hålla vad dom lovar annars blir jag riktigt irriterad. När jag var på intervjun så sa hon att jag skulle jobba natt 20.00-05.00 onsdagar till lördagar, och jag skulle börja den 23e med upplärning 15.00-19.00(20.00). När jag kommer dit så får jag bara en massa info i en timma, sen får jag gå hem med beskedet att jag ska bli upplärd nu idag torsdag 16.00-19.00 sen hur jag jobbar efter det har jag ingen aning om >_< Jag sa det under infon att hon jag pratade med innan sa att jag skulle få jobba 36 timmar i veckan och om jag inte får det så kan inte jag bo här. Så hon skulle ordna det på nåt sätt sa hon.. Hur pålitligt det nu kan vara.. -.-

Men jag och robin åker hem imorrn nångång under dagen för att vi ska åka Robins pappas Chevrolet fårn 1952?? elr nåt sånt, ni vet en sån där riktigt gammal bil som man ser i gamla amerikanska filmer? :D Det är ganska najs det hihi ^^ Men jaa, väl hemma också så ska jag fixa till mitt CV och mitt personliga brev och skriva ut en massa, sen ska jag börja gå runt precis som Robin. Det första stället jag ska till är Science fictionbokhandeln :3333 Tänk om jag kunde få jobb där!! Det vore ju himmelriket :3
Men jaja, jag får lämna ut till alla möjliga tänkbara jobb. Hoppas jag får nåt >_< Palla mcdonalds liksom?

Oh well, jag ska nog käka lite frukost snart. Vänta på att Robin ska komma tillbaka också.. Han åkte till sin bror igår och sov över där.

Jag har så ont i mina fötter forfarande -.- Vi har ju gått runt i flera dagar hela tiden, mina fötter dör snart >___<

Men jag är hög lvl på mafia wars nu iaf ^^'
Nej, nu äre dags för lite käk! Baibaaaaaai~

No comments:

Post a Comment