Wednesday, July 01, 2009

R.I.P

Jag kan bara inte få in det i huvudet, det går bara inte. Det. går. bara. INTE.
Jag kommer ihåg att jag loggade in på facebook förra veckan och någon ville att jag skulle bli med i en michael jackson is dead-grupp och jag bara skrattade och fnös åt dom som hade hittat på något så otroligt dumt, och ignorerade förfrågan.

Han kan inte vara död, varför skulle han dö nu för? Dom härjar bara. Han får inte vara död. Det är ju liksom Michael Jackson! Jag får inte in det i huvudet!!

Jag kanske inte är ett så stort fan men ett fan är jag. Det var större i högstadiet, men ändå. Jag älskade hans film Moonwalker som jag såg hemma hos Jennifer, vi åt ramen till tror jag. Jag kommer inte ihåg den alls knappt nu längre, men jag kommer ihåg att jag ville ha den efter att jag sett den, jag ville se den om och om igen.

Michael Jackson är DÖD.

*Ledsen beramoon* ;__;

No comments:

Post a Comment