Saturday, June 13, 2009

Lördag kväll

jaa, vad sjutton händer då?? Jag blev typ GALET sugen på att dra ut på krogen och dricka maaaaassor ^__________________^ fast då krävs fucking pengar!! O_O
Shit jag är så galet pepp så det är inte klokt XD kanske märks att jagär lite gladare än förrut nu också ^^ Jag har kollat på What happens in Vegas, så himla skön film så det är inte klokt ^^

Jag vill börja träna! ;____; Såhär kan jag ju inte se ut liksom XD uschusch, nu ska det börja tränas! Ska säga till mamma och pappa om simkort och så ska jag iaf försöka börja springa lite varje dag och träna magen lite osv ^^
..men det kommer förmodligen inte hända ändå -.- jag är alldeles för lat >_<

Men jaaaa, vad ska man göra nu då? :o kvart i ett på natten och inget att göra.. sova kanske?

No comments:

Post a Comment