Wednesday, June 17, 2009

muu

okej, jag tänkte såhär att jag skulle kunna jobba för mcdonalds en månad kanske? Om jag går kursen och blir utbildad make up-artist så slipper jag alla dessa freakin restaurangjobb!! Usch jag HATAR ju att jobba på restauranger, varför söker jag ständigt de jobbet?? >____< Man måste ju vara utbildad för att få något annat såklart gah -.-

WTH liksom.. jag sa ju nej till ett sommarjobb här för att dra till stockholm och nu när det börjar närma sig att jag ska åka så ringer och smsar det folk nästan varje dag som vill att jag ska stanna kvar här :O Det verkar inte hända mycket med planerna till sthlm med oss fyra så jag vet inte hur det kommer bli? Det vore ju liksom jättekul och allt det där.. Men jag flyttar nog helst inte till sthlm ändå.. iaf inte länge :O Det är klart, det spelar egentligen ingen roll. Det är roligt med förändring, det är bra erfarenhet! varför inte liksom?
Men robin vill flytta till sthlm, och jag vill inte vara utan honom heller! :o Och det är ju så mycket drama i örebro oftast :O Men polarna dååååå.... muuu.. Nej jag vet inte, jag drar ju på måndag. Vi provar, det blir säkert bra. Vi provar

No comments:

Post a Comment