Tuesday, June 09, 2009

21a elr 28e?!?! O___O

jaa jag har nu suttit och kollat igenom min blogg lite grann. Det kom på tal häromdagen att rätt datum ska vara rätt datum. Det är ju så att Robin och jag har ju sagt att vi blev tillsammans den 21a mars. Men så är läget egentligen inte. Alltså, en vecka efter den 21a mars, alltså den 28e mars (lördag) så låg vi i hans säng hemma och bara pratade och så plötsligt kommer jag på idén att ge han en liten liten lapp som ser ut ungefär såhär *ritar i paint*
Så jag säger till honom Robin! har du penna och papper?? och han går upp och börjar springa runt och leta :P så fick jag tag i en penna iaf, sen fick jag ta papper av toarullen och skriva på XD ..han svarade ja X333333

Och efteråt så pratade vi lite om det och så sa vi att "fast det har ju faktiskt känts som om vi varit tillsammans sen vi var på stället den 21a" så vi bestämde det datumet då.

men nu förra veckan så pratade vi med agnes och hon och jonas har tydligen bestämt att deras datum är den 25 april. men det var ju inte förns två veckor efter det som dom blev tillsammans på riktigt ju!! O_O och då haja lina till och sa att rätt ska vara rätt! Och då kom vi in på robins och mitt datum också och då kom vi fram till att vårat riktiga datum är den 28e.

...*förvirrad*

....är vårat datum den 28e elr den 21a?!?!?! Robin vad tycker du?! XD

1 comment:

  1. jag tycker nog nästan att 28 är det riktiga med tanke på att du var så busig och skrev lappen. Men 21a så blev du väl kallad hans flickvän och det är väl lite busigt i sig och gulligt, men ni hade ju inte pratat om ni skulle bli ihop då? Jag tror nästan på den 28 mest eftersom att det var liksom då du frågade och han svarade liksom. Så tycker jag i allafall. Men jag kanske inte har så mycket talan om saken XD

    ReplyDelete