Monday, June 08, 2009

"Välkommen till Mcdonalds"

..är vad hon sa när intervjun var slut. :) Jag börjar jobba om två veckor på kungsgatan 4 i sthlm :P Vi får se hur det går, förhoppningsvis går det bra :) Jag ska bli en riktig nattuggla nu alltså ^^ Mina arbetstider är 20.00-05.00 onsdagar till lördagar xD men det lär väl gå bra det med, jag är ju inte så villig med att sova klockan 23.00 varje kväll direkt ;)

För övrigt så fyller bror Sebbe år idag! 24 år blir han, Grattis ^____^ Han fick en asrolig bok av mig som jag köpte i sthlm :D Jag tyckte den var så himla klockren XD

Nu sitter jag äntligen med mitt nuggetsmål från max som jag velat ha i flera dagar, och ändå smakar det inte så mycket då aptiten försvann i bilen på väg dit >_< Kiffe och mamma bråkade aaaaaasmycket om hur han och sebbe spelar ultima online (WTF?!?!?!?!) liksom -.-
jag var typ suupernära på att explodera i bilen, men för snäll som jag är så gjorde jag inte det >_< *självhat*
Så halvt minidepp är jag nu :( och som plåster på såren har robin glömt att ringa mig igen ;___;

2 comments: