Friday, June 05, 2009

oj oj oj..

ska jag försöka gå igenom vad som hänt de senaste dagarna? I guess.. xD

Förra onsdagen drog vi till landet tror jag.. elr? Så kom vi hem på torsdagskvällen, åt mat och kollade säkerligen på film..
På fredagen kom agnes, och vi åt makaroner i ugn på hennes beställning :P Efter det så drog vi iväg till ett övergivet hus sen ca 70+år sen utanför Frövi. (Spökjakt) Lina blev för rädd så hon satt kvar i bilen, men jag agnes robin och josef tog oss iaf iväg och in i huset med ficklampor och bandspelare. Skräckligt i tell ya! O_O Killarna såg och en hörde lite grejer men jag är osäker på om jag gjorde det, agnes tror jag inte heller såg så mycket. Men på vägen hem sen (för vi hade ju spelat in lite när vi var där inne) så lyssnade vi på bandet och då vi gick in i huset så var det värsta bruset som inte var där innan. Sen så hörde vi en viskning på bandet, vi var tvungna att höja volymen till max och så var det en mans röst som sa något som låter som "Du hatar mig" eller "Du lär hata mig" och då var det ingen av oss som pratade elr knappt andades just då! Så det förstår jag mig inte på. helt galet. :o
iaf..
på lördagen är det yeahfestivalen och vi drar till stadsparken för att kolla på lite band och hänga med polarna ^^ Sol och klarblå himmel hela helgen, that's najs ;D Vi kollade på Mattes band Reckless sailors (rätt va? ^^') och dom var riktigt bra faktiskt :P Efter det så drog vi till systemet för att köpa lite dricka och sen hem till mig för att förfesta, sen tillbaka till stadsparken ett tag och sen hem igen på fest på gården, med grillning. :) ah just det, när vi sitter och har det trevligt på gården, vi äter och dricker gott så kommer en sten flygades och landar på lina! :O Jag fattar först inte riktigt vad som hönder sen rycker jag till ordentligt och hoppar över staketet och skriker för full hals "MEN VA FAN!!!!!" åt några skitungar som hade kastat den. Jag försöker det bästa jag kan att springa efter dom, hoppar över staket och springer barfota över gator och tjohejs, men dom gömde sig nog.. damn kids!
Jag var typ jätteirriterad nästan hela den dagen xD sämst haha. Men senare vid halv elvatiden så drog vi allihopa som var hos mig (jag robin josef lina agnes tobbe rebecca hyo tanja robert och hans kompisar emily och några fler) till stället.
Där var det inte jättekul, och för att strö salt i såren så var det en tjej som flörtade ASmycket på robin, typ tog på honom lite överallt och under tröjan och i nacken och massa skit! Alltså jag förstår fortfarande inte varför dom stoppade mig, robin agnes och tobbe stoppade mig alla tre och höll mig för att jag inte skulle slå sönder bruden!! Alltså NEEJ!! Det är sannerligen INTE OKEJ! Sen dess har jag kommit på mig själv med att leta efter henne vart jag är går, och att jag ser på blondiner med förakt! Just den där bruden på stället hade långt platt blont hår ungefär ner till mitten av ryggen och hon hade svarta leggins och en grå top som visade hela fucking ryggen, ingen bh hade hon heller. Jag kommer nästan inte ihåg hur hon ser ut i ansiktet och GOD DAMN för det. Dagen efter det så satte jag mig vid facebook för att göra ett tappert försök att hitta henne och jag tror att jag har gjort det också! alltså shit, ser jag henne igen då fy fan.

.... iaf. På söndagen drog vi til stadsparken igen för att kolla på Kalles band och på blindside senare på kvällen, båda två var ganska bra faktiskt^^ men hela dagen spenaderade jag med att glo sönder varenda blondin som var där och jag säger då det, DET ÄR MÅNGA!! Efter noll resultat drar vi oss hemåt för att vinka av agnes vid sjutiden, och efter det så drar vi tillbaka för att kolla blindside (dom spelade sist) och tror du inte att tjejen och hennes polare går bakom oss halva vägen till stadsparken!!!?!?!?! OCH DOM STOPPADE MIG IGEN!!! dom sa att vi skulle ta det efter spelningen istället, varför lyssnar jag på dom för?! Det ska jag minsann inte göra igen, jag ska göra det jag känner för så de så! Och hade jag bara inte lyssnat på dom hade hon inte varit så high and mighty längre.. hon tror hon är så snygg och sexig och tror hon kan få vem fan hon vill men icke!! Träffar vi henne igen då shit..

IAF!! i seem to stray from the subject alot ^^' men är det så konstigt då?!?! Vad sjutton skulle du göra ifall nån random människa kommer och sliskar sig mot din pojk/flickvän!? och hon var mindre än en meter ifrån mig när hon gjorde så! Mitt framför ögonen på mig!!!! ALLTSÅÅÅ!!!!!
jag blir cp bara jag tänker på det!!!
...Måndag, vad sjutton gjorde vi då? Degade förmodligen, samma sak på tisdagen? Rätta mig om jag har fel ^^' Igår var en slightly händelserik dag också. som var mindre roligt...
Jag lina josef och robin åkte iväg till huset utanför frövi igen, fast då var klockan runt 17 och inte efter midnatt :P Det var ljust och lite bättre stämning. Så killarna fick för sig att gå upp och runt i hela huset, här skall undersökas! Så nu vet vi hur allting ser ut förutom vinden.. men det är väl ändå förståeligt? :o Det sista vi gjorde i huset var att gå in och igenom köket.. Det var riktigt kallt där inne faktiskt, mycketkallare än var det var ute så det var ju ganska skumt. Jag stod i dörren och höllupp den och släppte jag den så åkte den tillbaka, så jag stod bra där tyckte jag. Dom andra hade gått in och igenom köket och ut på baksidan av huset för det var tydligen en dörr som stod öppen precis efter köket så det var lätt att komma ut ^^ Men det var lite weird när robin kom och ställde sig i andra ingången till köket (som då blev utgång för oss) och sa att jag skulle komma och lät helt förskräckt på rösten och jag bara stod där och sa nej jag lämnar inte den här dörren, den kommer gå igen!! Skit i det kom bara! sa robin, och sådär stod vi ett litet tag och tillslut kom jag och robin sa att shit vad han kände sig iaktagen och att det verkligen inte var bra i det där köket. Men vi kom ju ut iaf så det var bra :) Sen undersökte vi ladan lite grann och det fanns en jordkällare också, men det var kolsvart där inne så dit vågade vi oss inte riktigt ^^' Vi hittade ett garage som var väldigt förfallet men det var en stor traktor under taket som hade ramlat ner, det tyckte jag var lite busigt ^^ Sen hittade jag en jättegammal lastbilsvolvo lite längre in i skogen :D det var typ jättecoolt xD den tog jag t.o.m kort på, det kan jag ladda upp lite senare:P A just det. det som inte var roligt var att när jag stod helt själv ute på gården och de andra hade gått in och upp för trappen så blev det plötsligt helt knäpptyst och då började jag ropade på dom men ingen svarade och plötsligt hörde jag en massa kraschbangar först i ena rummet sen direkt efter i rummet tvärsöver huset och sen tillbaka direkt efter till det första rummet. och jag ropade på de andra men ingen svarade, men så hörde jag någon springa ner för trappen och in i högra rummet och det var josef för jag hörde honom ropa på robin, 0ch då gick jag fram och ställde mig i entrédörren och så flöd det ner en fönsterkarm från trappan och så gick jag upp tror jag och så var dom där uppe och då blev jag glad igen. Men det äckliga var när vi åkte hemåt sen för då berättade jag det för dom och de sa att dom hade ropat tillbaka jättehögt och att dom inte hade varit i dom rummen än och massa sånt. DÅ fick jag ju spatt herregud, jag ba nej ni härjar med mig! och dom sa nej du måste härjamed oss!! Då blev jag jättenojjig och fick svårt att andas (det blir så när jag blir riktigt himla uppskrämd) och så var jag sån tills vi kom fram till marieberg och då började jag t.o.m. gråta och usch vad hemskt det var..
Sen när vi var därinne och kollade på möbler till våran lägenhet så sa dom till slut att dom bara hade härjat med mig iaf. fast dom sa att de lovade! fast Robin sa att han lovade!! Jag vet inte riktigt vad jag ska känna, men arg och ledsen blev jag, för resten av dagen. Det där tyckte jag var riktigt elakt. Riktigt elakt. Jag trodde inte riktigt att de skulle kunna göra så mot mig i en sån situation men ja.. i guess i was wrong. Det var riktigt elakt. Så det var mindre kul.
Det är väl okej nu, men ja..
Iaf. Vi åkte ju till marieberg ^^ Åt ikeakorv <3 Vi kollade på möbler till våran lägenhet vi ska skaffa i stockholm :P Vi fyra ska ju flytta ihop ju :D det kommer bli superkul! Vi kollade på några lägenheter igårkväll på blocket och det finns riktgit fina där ute :D Jag ska ju på intervju på Mcdonalds nu på måndag 13.15, vi får se hur det går :) Jag ska få bo hos MT och Petter (kusin) fram till den 12e juni men efter det så kanske jag kan få slagga hos agnes och jonas ett tag, sen får jag lösa det på annat sätt i guess.. Josef Robin och Lina måste fixa jobb snabbt nu känner jag! Så vi kan fixa lägenhet fort! Så vi kommer härifrån äntligen! ^__________^ No more drama, ingen som mer tjatar på en om whatever there is och massa sånt ^_____^ shit vad skönt! :D

Och just nu sitter jag hos robin och väntar på att han ska komma hem från jobbet ^^ Han slutade för tio minuter sen (16.00) Idag är det studenten också :P Elli ville tydligen att jag skulle komma och hälsa på henne lite, så jag får fråga robin om vi kan dra in till stan lite grann :)

Fast det enda problemet är körkortet. Jag måste se till att börja med det så att jag kan röra mig! När jag flyttar till stockholm blir det inte lika lätt att ta det, eftersom körskolan jag går på är i örebro ^^' Men det löser sig nog somehow :o

Nu ska jag på toa och sen ska jag fortsätta spela fashion wars! En ny applikation på facebook som jag la till xD det är som mafia wars fast med fashion istället XD helt klockrent hahaha

see yaaaa~

No comments:

Post a Comment