Monday, June 29, 2009

Örebro

I'm back ;D

(due to jag being sjuk kan jag icke bo kvar där jag bodde i stockholm, plus att mcdonalds inte ger mig de lovade arbetspassen så resulterar allt detta i att jag officiellt "flyttar" tillbaka till Örebro ^___^)

Dagen har i övrigt spenderat med Lina Josef och Robin och vi drog till ett kalkbrott och badade så jag är typ cp i huvudet nu XD Så nu blire PIZZA och HYRA FILM!! ^_____________^ ooohhh.. jag ska köpa doritos också, det har jag velat ha i över en vecka nu ;p

Puss och kram biatches ;D

2 comments:

  1. Intrigerna tätnar! Hur ska det gå för Bella? Vad har hon dragit på sig för sjukdom? Varför är det citationstecken på flyttar?

    Svaret på det och mycket mer får du i nästa avsnitt av "Beramoon: Personliga åsikter och tankar."

    ReplyDelete
  2. vad är doritos:S

    ReplyDelete