Tuesday, June 09, 2009

"#¤%&/()=

snälla säg att jag får bli arg.. eller iaf kraftigt irriterad på att vänta?? Jag menar, vänta är ju aldrig kul, men när man tvingas vänta i flertalet timmar ganska ofta nu för tiden, får man bli irriterad då??? Utan att jag gör någon ledsen..? Får man det??
För jag blir knäpp på allt väntande >_________< Jag tvingas ju till att känna mig bortglömd nästan heeela tiden!!! Det är för sjutton gubbar inte roligt ;__;

I mitt väntande har jag hunnit sola vilket jag aldrig gör och t.o.m. börjat läsa en bok (O_O!!!!) och grovt städat mitt rum, bytt sängkläder, sett min katt attackera ännu en hund den här gången inne på min gård så både hunden och ägaren skrek så hela örebro hörde(hon tog till slut upp hunden i famnen och katten hoppade upp och satte klorna i hunden iaf XD), och kollat på south park och köpt glass hos glassbilen och säkert massa saker till!! Det är ganska mycket!! Och nu ska jag behöva vänta i minst 4 timmar till säkert O_O ååhhhh jag blir knääääääpp >________<
"jag ringer när jag kommer fram till Robert" Vi får väl se om det verkligen blir så -.- igår blev det inte så, det vet jag. "Jag ringer när jag kommer fram" Och kom fram gjorde han men ringde gjorde han inte förns halv två på natten!!!!! GAAHH!! ROBIN DU PSYKAR MIG MED DIN TIDSOPTIMISM!!
jaaa.. förlåt om jag låter elak elr taskig elr så.. det är inte riktigt meningen om du blir ledsen. Men försök se saken från min sida aight?? *frustrerad*

det är klart att jag blir extra galen när jag saknar ihjäl mig också eller hur?? Och så kommer du aldrig elr smsar aldrig om varför du inte kommer elr whatever!!O_O fast ja.. jag kanske bara är för klängig >_< damn it, det vill jag ju inte vaaaaa ;____;

Jag älskar ju dig... det är därför jag blir så här >_< förlåt

Jag får väl tjocka till mig lite då, hungrig som jag INTE är. Jag måste ha coooolaaaaa... jag har druckit två colaburkar till frukost idag, fem till kvällsmat iförrgår XD
jag vill äta något, alltså det var det skummaste :O Jag gjorde ju soppa i förrgår och idag när jag ville ta lite så öppnade jag locket på grytan och det är typ en vitprickig yta över hela soppan! O_O Jag har aldrig sett något liknande :O Alltså, det borde inte vara mögel för då skulle soppan vart tvungen att stå där ett par dagar till tror jag.. Sen när mamma kom hem frågade jaghenne och hon sa likadant "jag har inte sett något sånt här tidigare :O " Men hon sa sen att det kanske är ett fettlager som bildats :o jaghar ingen aning, det stör mig iaf för den där soppan är läskigt god faktiskt! även fast det bara är soppa!

...och nu ringde robin #2 och ville att jag skulle ha hejdåfest innan jag flyttar XD partyprisse nummer ett :D
jaja! Jag ska väl gå och äta glass nu elr nåt-.- Lina är hos josef idag.. Jag saknar doooom!! ;____; Vi måste träffas alla fyra snart juuuuu, jag hade jättesvårt att somna första natten utan någon av dom! Jag låg vaken jättelänge och fick värsta rädd för mörker-rycket! :( det är inte bra för mig att vara utan er ;__;

2 comments:

  1. ;_____;
    Gillar inte eran fyraenighet. ;____;
    Vill att du ska sakna mig också ;____________;

    ReplyDelete
  2. Vill också va mä ;_____;
    Min upptagna kille svarar aldrig på sms heller. ;___;
    Jag får typ försöka vara upptagen precis som han, men jag har inget kul att vara upptagen med ;____; För DU är inte med mig! ;____; :D

    ReplyDelete