Sunday, June 07, 2009

Stockholm nästa!

Efter nästan två dagar med hanayori dango och lina på madrassen så är jag helt himla galet seg O_O har ingen ork till absolut nånting XD Fast ja just det! Igår kväll åkte jag lina robin och björn till landet för att hälsa på pappa lite. Robin och Björn tänkte att de skulle kunna ha sin födelsedagsfest där ute men det verkar som att det är lite för långt dit så jag vet inte hur det blir med det :o Men vi hade det ganska trevligt medans vi var där iaf ^^ Sen frågade jag pappa om lite pengar till bussen imorrn, men han har fortfarande inte lagt över dom på mitt konto så han kanske glömde bort det.. :o jag får la ringa sen i guess :o
Jag ska på intervju på Mcdonalds imorrn! XD Mcdonalds liksom hahaha men jag håller på för fulla muggar att söka andra jobb också, jag är typ uppe i över 20 jobb nu som jag sökt xD och jag ska inte sluta än :P Jobb ska jag ha, och det är illa kvickt! Jag har pratat med MT och hon säger att jag ska få bo hos henne och Petter (min kusin) tills jag fixar annat boende ^^ Härligt härligt, äntligen är jag på g härifrån! :3

Oh well, jag ska väl avsluta här nu då. kommer inte på något vettigt att skriva så :o

No comments:

Post a Comment