Wednesday, September 23, 2009

Update

Um ja, för att göra en lång historia kort: Jag drar till Paris på tisdag ;D
Lugn lugn, det är bara fram till lördag :) Jag ska bara hälsa på familjen som jag -kanske- ska jobba hos fram till juni. Jag åker dit, kollar läget, kommer hem och bestämmer mig då ^^

Skulle vara skönt att komma bort från allt och bara tänka på annat, men samtidigt så känner jag mig aningen låst av allt jag vill komma bort från >_<

Dessutom är ju den här ungen nog inte så svårhanterlig eftersom hon är 9 år ^^ Hon tar mest hand om sig själv då liksom :P

hmm.. så som jag känner just nu.. varför inte? :D

2 comments:

  1. Kör på det. Om det känns fel någonstans så är det ju bara tacka nej och förklara att det inte var det du letade efter. Hoppas det blir bäst för dig :-)

    Bonne chance! :3

    ReplyDelete
  2. Merde madammoiselle

    ReplyDelete