Sunday, September 27, 2009

Paris

och förresten, jag åker till paris på tisdag.
Jag tänkte att jag kanske skulle kunna stanna och komma hem över min födelsedag och jul-nyår, eller att jag bara jobbar vårterminen hos dom kanske. Det måste jag prata med dom om först, men det tycker jag skulle kunna vara bra för mig för då hinner jag ta körkort och lite sådär ^^

Eller så skiter jag i allt och bara stannar

Det här är något som jag måste göra för min egen skull, men det går inte riktigt att utesluta att jag lämnar ju en del saker som jag helst inte vill lämna.. Jag vill skaffa mitt körkort, jag vill vara här och ha värsta megafesten på min födelsedag, jag vill gå nattpromenader i den första snön, jag vill vara tomte på julafton, jag vill se fyrverkerierna vid slottet, jag vill vara här när agnes kommer tillbaka.. Dessutom så har jag ju skrivit upp mig på jobbgarantin så nu kommer jag börja få pengar också :o Och au pair kan jag ju faktiskt bli ungefär när som helst, och dessutom föredrar folk au pairer med körkort, och jag kan ju försöka fixa praktik på hannaskolans fritids elr nåt så jag får barnpassningstimmar och då kan jag åka med en organisation istället för helt privat.. det är bättre

..eller?

No comments:

Post a Comment