Thursday, September 17, 2009

Karla Vårdcentral

men fuck vad ont jag har nu alltså >_<
Jag har alltså nu varit hos läkarn.
Och jag ska inom de närmsta två timmarna till sjukhuset för att röntga handen och ta prover och grejer :O
Så ska jag till apoteket och hämta något smärtstillande mot inflammationer som jag fick utskrivet.. Det ska jag ta 3ggr/dag i en vecka och efter det 2ggr/dag i två veckor, sen får vi se sa han. um, okej? WHAT'S WRONG WITH ME?!?!?

Hoppas det fixar sig illa kvickt, för om jag får chansen att åka till australien så vill jag ju att det ska vara fixat innan dess :o

Så den eviga frågan då.. Företagsekonomi eller psykologi till våren?

2 comments:

  1. Jag ska nog söka till psykologi, kan bli kul ^__^

    ReplyDelete
  2. maha okey xD jag tänkte precis innan jag såg att du kommenterat att jag också skulle ta det :D

    ReplyDelete