Sunday, September 20, 2009

Mjaa

Jag brukar liksom inte ladda upp bilder på mig, men nu var det ju huuuuur länge som helst så^^ ja :P

Med bandage för handleden också ^^' Jag är inte så bra på att ta mina piller ehe, men det kanske inte gör så mycket? Jag märker inte direkt någon stor skillnad så :P

Och på tal om uppladdning av bilder så kanske ni vill se kissemissarna också? :D jag har nu kommit på namn till alla tre! Toffee, Lakritz och Sprite ^_^ Jag är nöjd

Imorrn blir det jackjakt :D Jag har sett en riktigt fin jacka på ellos.se men den kommer levereras i mitten av december om jag beställer den nu och det kanske är liiite sent eftersom jag vill ha den nu! Så det får bli någon annan i suppose :P

...jag har tydligen inte lagt in bilderna från kameran än ^^' Bilder på kissemissarna kommer sen då! :D Söta är dom <3

2 comments: