Thursday, September 17, 2009

Höst

Okej, jag har nu sökt både företagsekonomi och psykologi, med prioritering på psy ^^ Det vore kul att gå båda dock :P Men inte samtidigt :( Det blir för mycket för min lilla hjärna ^^'

Så.. idag har varit en sjukhusdag för mig. Jag har först varit på karla vårdcentral, sen vidare till sjukhuset för att ta blodprover och röntga. Det tog nästan hela dagen, jag och mamma var hemma igen vid fyra-fem nångång tror jag :s Jobbigt att bara sitta och vänta hela tiden..
Så nu sitter jag här med en stödstrumpa på handleden som mamma och jag klippte lite i ^^ och ska snart knapra i mig sista pillret för idag.. Dom är yttepyttesmå och gammaldagsrosa xD

Matilda var här en sväng innan hon åkte till Johnny :3 Vi bestämde att imorrn efter att jag varit och bokat körlektioner på körskolan ska vi åka till Ikea :D Undrar om det blir som sist när vi skulle åka buss dit XD (Vi åkte buss och vi var typ 11 år? jag kommer ihåg att chaffören stängde dörren mitt på en tjej med en gigantisk schäfer så hon typ skrek på bussisen O.o Sen så visste vi inte vart vi skulle gå av på vägen hem tillbaka och då började busschauffören säga att han skulle skjutsa hem oss med bussen och grejer, riktigt himla skumt var det xD Men vi kom hem till slut iaf :D)

På måndag ska jag göra ett nytt försök till att få försörjningsstöd iaf ^^ Den här gången lär jag ju få det >_< Ska ta ut de sista pengarna från fondkontot innan det också, hoppas det här löser sig bra :)

Jag har alltid gillat hösten, det är liksom "min" årstid :3 Underbara färger överallt och dessutom min födelsedag, fina halsdukar och rosiga kinder :D Jag gillart :3

No comments:

Post a Comment