Monday, September 28, 2009

Dan före dopparedan

jag ska förmodligen upp på stan och köpa lite smink och kanske hitta nån jacka, sen ska jag till jobbgarantiträffen vid a-huset halv tre, och sen blir det till att packa. Men det lär väl gå ganska fort i guess ^^
Matilda! Måste träffa dig innan jag åker!! <3 HELST AGNES OCKSÅ men ja ;___;

Jag läste Magdalenas (patriks lillsyrra in case you didn't know) blogg nyss och hon har tydligen köpt den hära Roll-on foundationen och den verkade bra, så jag funderar på om jag också skulle köpa den :P
Men tyvärr måste jag låna av mig själv, igen >_<, för att jag ska kunna köpa något

Ska även försöka fixa det här med försörjningsstöd nu också, ska tralla iväg och ta ut fondpengar och fixa lite papper, sen kanske jag får pengaaar~

Det har för övrigt varit en alldeles okej helg (:3) och vi säger hej till en ny vecka ^^ SOM SKA SPENDERAS I PARIS! O_O xD
Kommer sakna folk <3 ;_;

1 comment: