Wednesday, September 16, 2009

Luftslottet som sprängdes :3

Eftersom Martin längtar efter en update, varsågod xD här har du den! ^^
Jag har precis avslutat filmkvällen med mor och kusin natta här på landet. Vi har just tittat på Män som hatar kvinnor, eftersom mamma inte sett den än sen vi köpte den :p Jag har läst ut tvåan och precis börjat på trean för den delen, den heter Luftslottet som sprängdes.

Franska familjen som jag tänkte åka till har jag nu sagt nej till. Jag tar kära Matildas råd och väntar på något bättre. Hoppas jag finner en bra familj, men jag är inte riktigt säker om jag ska åka som au pair än faktiskt :O
Jag tänkte att jag skulle ringa till studievägledarn i grythyttan och fråga om det finns plats till Bar- och drinkteknikkursen nu i höst. Annars tänkte jag kanske söka in till vårens Företagsekonomi A, Filosofi A eller Psykologi A :o Det visar sig ^^

Nu börjar kattungarna traska runt, så nu blir det dags för mig att flytta upp igen, temporärt, för att vakta mina kissemissar <3 Time for pottytraining :D

Nu på torsdag förresten så ska vårdcentralen ringa mig kl 8.00 så vi kan boka akuttid hos en distriksläkare :o Mitt lilla handledsproblem börjar gå mig på nerverna nu, så jag tänkte att nu får jag för sjutton kolla upp det här :o Det gör liksom ont i handleden och sen efter ett par veckor/månader så försvinner det och är borta ett par månader, tills det kommer tillbaka likadant igen :s mycket märkligt, sköterskan jag pratade med hade ingen aning om vad det kunde vara heller..

Jag har ingen lust och ork egentligen att tänka på den skit som hänt de senaste veckorna, så det börjar kännas som att jag har stängt av hjärnan på något sätt. Tänker inte på nånting eller så tänker jag på allt, är inte riktigt säker än? :s

Matilda, vi leker i helgen *paxar* :3

Godnatt!

(Nöjd nu Martin? xD)

3 comments:

  1. Jag är jättenöjd :-D

    ReplyDelete
  2. jag har med sånt där knas med handleden, haft det flera år... när det är borta har man ingen tanke på att gå till vårdcentralen och när det väl är där så är d massa annat man måste tänka på så det blir inte av att gå till vårdcentralen för än d är borta igen:S... du kan ju typ säga ve dom sa när du vet:P

    ReplyDelete