Thursday, September 10, 2009

Update

Jag kanske har glömt att berätta lite grejer som hänt senaste veckan :o

Jag har slutat skolan ^^' Det där programmet var inte riktigt för mig tror jag nog, så jag tänkte höra med grythyttan om hotell och värdskap hade en plats över men icke :( Så antingen söker jag det eller bara kursen psykologi a till våren, eller så åker jag som au pair till frankrike väldigt väldigt snart. Har inte riktigt bestämt mig än ^^'
Och just nu medans jag inte gör något igen så tänkte jag fixa försörjningsstöd om det slår igenom den här gången, skriva in mig på arbetsförmedlingen och satsa på det där himla körkortet! Imorrn när jag vaknar så går jag till körskolan och pluggar lite, bokar körlektioner och lite sånt också, så det blir nog bra :)

Så jag håller på och får uppgifterna från familjen översatta till engelska av Alex, men han drog iväg en stund så nu gör jag inte mycket. Funderar på att laga nån mat och hyra film kanske, vet ej :o Undrar om matilda är i stan, förmodligen inte i guess annars hade hon nog hört av sig redan :o

oh well, up up and away~

3 comments:

  1. Meh, Frankrike? Bara massa grodätare ju, hur blev det med England egentligen? :-D

    ReplyDelete
  2. men då lär jag mig ju inte ett nytt språk :O och språk vill jag lära mig :D

    ReplyDelete
  3. Haha, jo förvisso. Språk är bäst! :-D Och franska och engelska är ju nästan samma språk egentligen om man tänker efter liksom så det borde inte vara så speciellt svårt att lära sig? :-D

    ReplyDelete