Tuesday, September 01, 2009

Turism

..kanske inte är så pjåkigt ändå? Jag har fått lite polare idag på första lektionen men själva uppgiften vi ska göra är ju rena döden dock :O Jag har inte ens boken till att kunna börja med den än heller, då blir det svårt! :O
Jag har äntligen fått tag i lite info om nollningen så det känns jättebra, och imorrn bär det tydligen av till strömpis i lakan xD Vi ska allihop se ut som greker typ, lakan och sånt ni vet? :D Men det blir nog jättekul, och så ska jag ringa till en av de människor jag blev polare med idag. Hon heter Melissa och vi skulle träffas imorrn och gå till festandet tillsammans typ :D

Men! Mitt allra största dilemma atm är pasta eller pizza.. Riktigt himla hungrig är jag, och det kräver mat! Jag blev så väldans sugen på pasta, men.. sen började jag tänka på hur min favvopizza ser ut och då blev jag ju så väldigt ooosäääkeeer... XD >_>

No comments:

Post a Comment