Sunday, September 27, 2009

Maaaaaaat.... *growl growl, sa magen*

05.18 i morse vaknade jag, aaaningen bakis och skulle bara ta mig en tripp till toan.. Så tittar jag upp i taket och där kryper det runt en MEGASTOR FREAKING SPINDEL!! Alltså utan överdrift så var bara kroppen kanske 1½-2 cm lång, och det var inga såna där smala ben som knappt syns. Det var riktiga stora ben! Helt himla insane var det!! O___O Jag har bara sett en enda större spindel irl och det var för fleeera år sen då jag och matilda var på flotten vid dammen på landet.. Den var grymt stor också, och den hade en sån där hårig kropp med riktigt tjocka håriga ben!!
Och nu satt en precis ovanför min säng ungefär precis ovanför mitt huvud, i mitt eget rum! Helt otroligt!
Såå.. Jag ska nog sova uppe hos mina kissemissar i dag, för det är ingen hemma alls och jag har absolut ingen vidare stor lust att sova här nere när det springer runt en massa sånadära megaspindlar i mitt eget tak!! O_O

Alltså, jag känner mig ytterst mörkrädd idag :o vet inte riktigt varför, men det bara är så :o Jag vill inte sova ensaaaam ;______; AGNES! MATILDA! Kom hit <3

Jag är så himla hungrig också -.- Det enda jaghar ätit är en pizza och det var för över tolv timmar sen.. Sen där emellan och nu har jag druckit trocadero, och det kanske inte är jättebra för magen direkt? ^^'

Igår var det schyst iaf :P Men det blev inge klaras! Vi råkade gå dit lite för sent, så vi var där vid kön som var väldigt lång när klockan var 22.20 ungefär, och den kön kommer vi inte igenom på tio minuter tänkte vi så vi drog allihopa till stället istället ^^ Kunde vart roligare på klaras förstås, men ja ^^ Det får bli en annan gång :D

Dock blev det en himla massa drama på stället -.- Det var mindre kul, men ja, nu ska man ju inte vara så negativ utan titta på de bra sakerna som hände, för det hände ju bättre saker också :)

Ah förresten! Jag och matilda möblerade om lite här nere igår innan förfesten :D Vi drog upp tvåsitssoffan och drog ner två sängar istället, som nu fungerar som en (ganska stor) hörnsoffa med så många kuddar vi kunde hitta :D Lite mer kuddar som är lite större så blire kanon!

Hmm.. Jag känner mig inte bekväm med att bo här nere faktiskt :\ Det har alltid varit så att när man varit här nere, och sovit här nere så har det varit något speciellt som t.ex. pyjamasparty eller fest eller filmkväll eller något annat trevligt med härliga människor.. Men nu är jag ju här själv, så det är liksom lite.. Ja, det känns inte riktigt bra helt enkelt.

Så det är också en anledning till varför jag hellre sover där uppe, iaf i natt. Dessutom blir det då första gången som jag sover hos mina kissemissar också <3 Och DET, det är supernice <3

Jag har dessutom införskaffat mig en alldeles ny favoritlåt!! Den är galet bra, jag lyssnar på den nästan 24/7 ^^' Den heter Closer med Joshua Radin, hela hans album är ju asbra i övrigt men just den låten är bästast <3

som avslutning säger vi VI SAKNAR AGNEEEEES! VI SAKNAR KBLM!!!! ;__________;
och vi kanske saknar beramoon f.o.m tisdag, för jag kanske inte kommer tillbaka på lördag, för jag kanske stannar kvar i frankrike beroende på hur det känns.. :o

Men nu börjar jag frysa så nu ska jag, iaf försöka, få upp mitt täcke och mina kuddar och min nalle och min laddare och telefon och lite sovkläder och boken kanske(?) på en och samma gång.. Det känns som att det kommer bli liite mycket, eftersom jag dessutom ska ha en hand ledig för att låsa upp dörrn med också ^^'
oh well, nog med onödig information, natti natti med er! :)

No comments:

Post a Comment