Thursday, August 28, 2008

what the f..?!

ehm.. ja.. klockan är halv ett på natten, imorrn är det torsdag. jag är ganska nere för tillfället, för en speciell anledning. en annan sak är att jag saknar matilda :( matilda, kom och va med mig lite :')
det känns på nåt vis att alla är emot mig, varför känns det som det? är det så? kan någon vara ärlig och säga som den tycker? men såklart.. det är nästan aldrig någon som kommenterar så det är väl knappt någon som bryr sig om vad jag skriver iaf.. det känns nästan lite som om man pratar med sig själv, det är konstigt :S
Jag fixade hem ett nytt band på datorn idag dock, Flyleaf <3 så himla bra, låten i'm so sick är typ bäst? xD ^_^ aja.. nu ska jag sova, gonatt

2 comments:

  1. Vi kan börja kommentera varandras bloggar! :) Jag läser din blogg bera faktiskt. Och jag är inte emot dig. Tvärtom. Gillarej vad du än går igenom nu. You go girl!

    ReplyDelete
  2. jag är inte emot dig :O

    ReplyDelete