Sunday, August 17, 2008

mu

jag har ont i huvudet >_< ITAI YO!!.. :( Niclas åkte just hem, vi åt våfflor till frukost :p Hmm.. jag kollade på bilar igår också :D jag hittade värsat bilen som jag vill ha!! en bubbla xD
http://www.blocket.se/vi/17462086.htm?ca=8_s
fatta vad coolt att ha den där? så kan man måla den precis som man vill, och fixa till den inuti! Typ.. rosa flufftyg på sätena! xD Fatta vad man kan se coola ut i den när man drar ut i europa sen va?! xD men iaf..
Jag skulle ha varit med Patrik idag, typ nu.. Men jag vet inte om jag orkar vara med någon nu, har så ont i huvudet :( förlåt patrik ;( Vi kanske ses senare ikväll? :o annars så sågs vi ju en liten stund igår så det gör nog inte så jäääättemycket iaf :)
för övrigt så har jag hört att skolorna börjar nu :O läskigt :D men inte jag minsann HAHA!! nej ^^' nee, men jag ska börja på körkortet hade jag tänkt ^^ Vore schyst att ha det så snart som möjligt :P och så en bubbla på det sen kanske? xD
annars så var jag lite med vincent i helgen ^^ Vi kollade på skräckfilm i fredags kväll, mitt ute i skogen.. saknades bara ett starkt oväder för att det skulle vara den ultimata skräckstämningen :D Dead Birds hette den btw, den var inte så läskig ändå :o ingen film kan skrämma mig så som the grudge... >____< kowaaaaai.. demo daijyoubu desu! :o :P
nu ska jag äta glass, och godis, och chips, och juice, och sprite (tack niclas, sprite är gott <3) ^__^ hmmm...
Det är TVÅ personer som följer min blogg vet jag nu :3 tack för det, matuldis och niclas piclas ;P ochom det är FLERA som brukar läsa.. så får dom GÄRNA KOMMENTERA, ni andra också iofs :) haha förlåt ^^' hejdå.

2 comments:

  1. jag läser! ^_^

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:03

    Klart jag läser, måste ju hålla lite koll på vad som händer ^^

    ReplyDelete