Tuesday, August 12, 2008

l

Tisdag. Moln. Inget landet. :( men men.. Jag handlade en massa roliga saker på närcon i helgen, det var kul ^_^
Jag var lolita på fredagen, och så var jag och kollade på Black Equilibrium när dom hade spelning. Det gick ganska mycket fel då tyvärr.. arrangörerna hade knappt fixat nåt med ljud och intrument när vi kom dit. Dom skulle börja spela kl 17, men näsatn en timme senare fick de till slut ha sin spelning.. och dom skulle få köra alla sina låtar som arrangörerna sagt att de skulle få.. men de fick dom inte iaf, vilket var ganska dumt. Elaka dom är -.- Men jag hade ganska kul ändå :p Jag fick ju vara lite med bandet och så var josef där och en kompis till han och vincent som heter henke^^ han var också ganska rolig :D Sen skulle josef och henke till systemet och vincent skulle också följa med men sen ångrade han sig för det kanske skulle vara bättre att han stannade kvar ifall dom skulle börja spela innan vi andra kom tillbaka, tänkte vi. ^^ Så Josef, henke och jag drog iväg till systemet :D alltså, dom där gossarna är så himla roliga :D Men iaf.. sen när spelningen var slut så åkte jag till agnes och lina som var på Närcon och hade en liten mini-lolita-meetup :D Men sen gick vi in till närcon och så fick jag se alla prylar från japan som dom sålde där och jag ba "wooooooohhhhhh!!!!" ureshiiiii :3 det var lite kul haha :P Oh, det jag hade på mig var agnes victorian maiden sammetskläänning som var brun, och så hade jag innocent world-bonnetten och en peruk (som jag köpte dagen innan xD) med lååångt rött hår ^_^ det var jättefint :D Agnes och lina sa att jag såg ut som ariel xD yey :3 iaf..
efter ett tag så drog jag hem och så smsa josef oc hsa att dom skulle ha fest hemma hos marcus i stjärnhusen och han sa att jag fick komma ^^såå.. jag velade ett tag där, men okej då jag går väl :D det var gaanska roligt där :D jag typ skrattade heeela tiden xD och det var så himla roligt när vi allihopa skulle dra till mcdonalds och henke började spurta hela vägen uppför bron xD och det såg så himla sjukt roligt ut och jag asgarvade i typ.. 10 minuter kanske? xD josef tyckte nog att jag var lite konstig XD men ääääsch, roligt var det iaf :D hha, shit jag börja skratta nu också bara när jag tänker på det hahaha :D ..aja xD
på lördagen sen så var vi pirater ^_^ det var roligt :D sen så sa jag till vincent att han josef och henke skulle komma och kolla xD och det gjorde dom, och sen stod vi ochpratade en massa och det var roligt :D alltså, jag skrattar så himla mycket när jag är med dom där tre :D :D
sen iaf.. så kom alicia och hon var jäääättefin i det hon hade på sig som pirat :D och efter ett tag på närcon så åkte vi hemtill agnes och så satt vi uppe och pratade en massa och vi skrattade jättemycket också :D shit, den här helgen har jag skrattat så himla mycket xD Lina berättade om min lilla incident med väskan på miyavi.. och ni förstår väl hur det blir då :D alla nästan lägger sig på golvet och skrattar så mycket ^^' förlåt dååå.. jag var lite borta bara.. ;P
iaf..på söndagsnatten så var det nån snubbe som ringde mig också.. klockan 4 p morgonen ochvi hade precis somnat allihopa och jag var jättelycklig för att jag hade somnat.. sen väcks jag av någon himla idiot som inte ens vill säga vem det är! shit jag blev så sur och så iriiterad och det var jobbigt.. -.-
på dagen iaf.. så var vi lolita igen :3 jag fick låna linas metamorphose ^_^den är så fiiin :3
seeeen.. sneare på kvälleen så kom vincent över och vi lagade mat och kollade på ratatouille ^_^den filmen är så himla bra, den inspirerar mig verkligen på nåt vis :D men sen blev klockan mycket och vincent åkte hem för han skulle jobba dagen efter :o
..och igår kom andreas över ett litet tag :D vi kollad epå transformers <3 bästa filmen :3 andreas åker tillbaka till karlshamn på torsdag, och vi hade ju sagt att vi skulle träffas nångång innan han åkte så det fick bli igår ^^ vi typ satt och pratade jättelånge först, det var så himla skumt xD men vi skrattade iaf hela tiden :D sen kollade vi på filmen och jag åt bullar för han ville inte ha några :( trååååkmåns :P och sen vid tolv åkte han hem och jag gick och la mig^^ i was quite tired.. :D och nu sitter jag här.. det var planerat att jag robin lina agnes patrik och jimmy skulle dra till landet idag och ha skitkul,men jimmy bestämde sig plötsligt för att nej han vill inte följa med, och patrik ville heller inte följa med.. och så ville inte agnes följa med plötsligt och då ville inte lina följa me dom inte agnes följer med.. så där sitter jag och robin utan någon att åka med, ochhan drar iväg till filipstad om ett par dagar och då träffar vi inte honom på hur länge som helst känns det som så.. DAMN IT ALL!!!! O_____O ..nej kanske inte, det kommer fler tillfällen.. men ändåååå.. jag som ville grilla och allt.. :(
och ganska nyss ringde jag till Tema Skolfoto och sa att jag ville ha mina balbilder eftersom jag har fått på fel personer, och han som jag pratade med var ganska schyst faktiskt, han hette robert :D typ alla som heter robert är alltid så snälla :D iaf.. så jag var i telefon med honom i typ tio minuter och fixade med bilderna och en massa sånt :o men nu är det fixat iaf, så han ska skicka dom till mig snart :) det är bra ^_^
och jag känner att jag skrivit huuuuuur mycket som helst här nu xD förlåt^^'

jaaaaag... känner mig konstig.. Jag känner ingenting! jag är typ neutral hela tiden.. keh.. -.-

No comments:

Post a Comment