Monday, August 25, 2008

lalaa

hemma igen dåe :o inte för att jag har varit borta men ändå xD Jag fixade mamis dator nyss ^^ så jag får ha min daotr i fred, så han kan spela WoW på sin :p
Ah! Kalles fest i förrgår ja! Det var helkul ^^ Deras band är så himla bra X33 hoppas dom blir kända så alla får höra dom! xD hmmm... iaf ^^ Jag drack Smirnoff ice hela kvällen, och så smakade jag en massa av en massa :D Fick en massa nya kompisar igen ^_^ haha, malen var där också!! han bara var där plötsligt, han kände inte ens kalle eller vincent xD Men kul hade vi iaf haha :D Vi ringde lina och agnes och telefonen typ skickades runt haha xD förlåt, var det jobbigt? ^^' så himla snyd att ni inte var med, det hade gjort kvällen till en tia ^_^ Men nästa helg ska ni banne mig med!! Matilda också! Robin kunde inte dock :( han var tvungen att plugga nästa helg sa han :o Jag måste skaffa pengar till i helgen!! Nora marknaden ftw ^_^ kommer bli skitkul :D
Kalle sjöng Hallelujah och Vincent spelade gitarr till, dom var sååå bra :333 dom spelade en massa annat också, men dom började med den här ^^ busigt :D Dom skulle ha spelat forever young (typ min favoritlåt!!) men det blev tydligen aldrig av :( men men, dom var superbäst ändå ^_^ Och igår hjälpte jag dom att städa i lokalen :P det var ganska kul ändå :D Efter det så drog jag och vincent till nora och kollade in Josefs nya lägenhet ^^ karln har den skönaste sängen!XD shit, jag flyttar dit, så får han flytta in i mitt rum istället xD haha, vi pratade om vem som hade den skönaste sängen på kalles fest nämligen, så jag fick provligga den igår då xD och fine! i give, i give! haha :D iaf, sen pratade vi lite om nästa helg, sen åkte vincent och jag hem till honom och åt tacos och kollade på death note ^_^
Senare idag skulle patrik komma förbi med min tröja :o men han får ha den xD han tycker gaaanska mycket om den har jag fått ett intryck av XD hmm.. vincent är i göteborg och jobbar idag minsann :o undrar vad jag ska göra idag då... gå ut kanske? :o ringa till agnes kanske? :D eller kanske söka stipendier till språkresa ^_^ det får vi la se :O baibaai~

No comments:

Post a Comment