Wednesday, August 27, 2008

onsdag

redan onsdag ffs! :O i övermorrn är det alltså fest hela helgen i nora :D nora marknaden alltså haha xD jag måste skaffa pengar, jag tänker inte missa detta :3
för övrigt vaknade jag typ nyss, och jag har tänkt städa lite här i mitt nymöblerade rum :D nu ska jag för sjutton ta upp dom där himlans filmerna, och dammsuga :D sen är det klart haha ^^
efter det ska jag gå igenom min garderob på jakt efter lite snygga kläder xD Vi spelade ju Rockband igår, och karaktären jag gjorde blev så himla snygg så jag ska försöka fixa såna kläder :D typ, lite punkiga och sådär i guess ^^' sååå himla snygga skor hade hon ocksåååå :3 såg nästan ut som converseskor som gick ända upp till ovanför knät :3 och så var det typ tre spännen på vägen upp också, och så lite platå X3 så himla finaaaaaa tihi :3 jag ska försöka hitta såna som man kan köpa^^
jaja, back to work i guess :o
*vinkar* ^^,

No comments:

Post a Comment