Monday, August 04, 2008

hohooo

hmm, jag är ganska okej nu iaf.. jag försöker ta dagen som den kommer. och jag har en massa kul med mina kompisar ^_^ och så får jag nya kompisar ganska ofta också, det gillar vi starkt :D hmm, jag sitter t.ex. och pratar med en snubbe som jag lärt känna genom bdb nu :D han är också japanintresserad, han är halvjapan också xD fett häftigt xD och så sitter jag och robin och planerar festande :D
Jag lina agnes och rebecca var med i tidningen i löördags xD kolla min bdb så får ni se haha beramoon.bilddagboken.se ^^
Jag kom nyss hem från landet, jag mamma och kiffe drog dit i förrgår kväll ^^ så jag ser ut som värsta dregget nu haha :D och ikväll ska jag vara barnvakt åt Baaba i två timmar :o scary, har aldrig varit det förrut O_O men den ungen är sjyst så det ska nog gå bra :o ^^

No comments:

Post a Comment